חברת לאמור בע"מ חרטה על דגלה:
- מחויבות אישית של מנכ"ל החברה ומנהליה לדרישות ותקני האיכות של החברה.
- עמידה בדרישות הלקוחות לשביעות רצונם המלאה.
- עמידה בלוח זמנים לפי דרישת הלקוח.
- מינימום זמני המתנה למתן שירות.
- שימוש בציוד, באמצעים ובחומרים מהטובים והמובילים בענף.
- התחייבות למחירים סבירים ללקוחותינו.
- ביצוע פעילויות רכישה ומסירת עבודות בקבלנות משנה בצורה מקצועית.
- טיפול מהיר ואיכותי באירועים חריגים וביצוע פעולות מתקנות בהתאם.
- ניהול בקרה, פיקוח ומבדקי איכות בחברה.
- השתלמויות והדרכות מקצועיות לעובדי החברה, לקידום וייעול הרמה המקצועית בחברה.
- עדכון שוטף של עובדי החברה לגבי התקנים והתקנות המעדכנים מעת לעת.
- סקרי שביעות רצון תקופתיים לקוחותינו, כמדד לאיכות השירות הניתן ע"י החברה ועובדיה.
- הנהלת החברה תסקור תקופתית את מדיניות האיכות לצורכי התאמה לדרישות לקוחותיה.
לאמור בע"מ – שרות ברמה אחרת