שירותי ניקיון משרדים

בעל עסק אתה יודע כי כל שקל יכל לעזור. שירותי ניקיון יכל לאכול חתיכה גדולה מתוך ההוצאות בשורה התחתונה אבל יש דברים שאתה יכול לעשות כדי לשמור עד 50% על סוגים אלה של הוצאות. לאחר מתקני ניקה שלך ואת הצורך במלאי חדרי אמבטיה עם נייר טואלט וסבון וכו` הם הכרח, אבל יש דרכים לחסוך מאות אם לא אלפי דולרים מדי שנה על ניקיון לעסק שלך.

אם אתה משתמש בחברה לשירותי ניקוי במתקן שלך הוא תחת בגודל של מגרש כדורגל אז אתה מבזבז כסף. על ידי תשלום חברה ניקוי לבוא כל לילה ולעשות משימות פשוטות כמו שאיבת אבק ריקון האשפה שאתה בעצם משלם חברה לעשות רווח של מעל משהו שאתה יכול להיות בקלות עושה את עצמך בבית.

על ידי פיתוח תוכנית פשוטה עבור העובדים הקיימים שלך שיש להם לעשות כמה משימות אלה יכולה להיות השפעה עצומה על התקציב שלך לניקוי. משימות פשוטות כמו לקחת את האשפה בסוף היום ניתן חילקו לעובדים הנוכחי שלך. על ידי יצירת מיקום מרכזי כפליט האשפה העיקרית יכולים להקל על העובדים על ידי קיום אותם לצעוד מרחק מינימלי לזרוק שם מכולות אשפה עצמו בסוף היום.

חברות רבות מבט אל הסגל הנוכחי שלהם וגם פרסום משרות עבור ניקוי לאחר שעות העבודה. בימים אלה עובדים רבים כלכלית מאתגרת היה קופץ על ההזדמנות לעבוד עוד כמה שעות בלילה כדי ליצור הכנסה קטנה יותר. על ידי כך חכם לקחת את הזמן להסתכל על מה חברה ניקוי הוא למעשה מתן אתה יכול לחסוך הרבה כסף.

עוד אזור גדול אתה יכול לחסוך כסף היא מספקת שירותים שלך. כל מתקן חייב להיות בשירותים האלה בשירותים מלאים מוצרים שניתן לשמור על הכסף. כמה דוגמאות של מוצרים שאתה יכול לחסוך כסף הן על נייר טואלט, מגבות ידיים וסבון. נייר טואלט יכול לקבל יקר בהתאם לסוג מה אתה משתמש. מחירו של נייר טואלט יכולים לנוע מעט ככל $ 40 דולר עד 120 דולר במקרה דולר במקרה. על ידי רכישת נייר טואלט מסחרי אשר פצע עם אורך יותר לגלגל מאשר נייר טואלט רגיל יכול לחסוך מאות דולרים בשנה אחת בלבד.

עוד דרך מצוינת לחסוך כסף היא על סבון. אם סבון יכול לרכוש כי בא מחסניות ייתכן גם יש כסף לחלב חופשי בשירותים שלך. סבונים דיו יכולה לעלות עד 4 פעמים מה סבונים גלון עיקר העלות לקחת את אותה הכמות של זמן כדי למלא כמו מכשירי טונר. מגבות ידיים יכול בקלות להיות מוחלף על ידי מייבשי יד. במיבשי יד אין לקחת את האשפה החוצה תוכל לבטל את העלות של החלפת מכשירי מגבת נייר כשהם להישבר.

דרך מצוינת לחסוך כסף על הוצאות הניקוי הוא ניקוי שטרות לשאלה שלך. אם אתה כרגע לאחר ניקוי החברה שלך לספק ניקוי שלך מספקת תחזוקה סניטריים לברר אם הם מוכרים את המוצרים במחיר שלהם או את לחייב אותך. בעלי עסקים רבים אין מושג על כמה מקרה של נייר טואלט או במקרה של פח אשפה שקיות עלות. כמה חברות ניקיון לסמן את חומרי ניקוי שהם מוכרים לך על ידי% כמו 300 ולעבוד אותו לתוך הצעת החוק. אין דבר רע עם לבקש מחברת הניקיון שלך להתמוטטות של שם האישומים משווה את המחירים שלך להיות מואשם את העלויות בפועל של מה שאתה יכול לרכוש את הפריטים בבית.

כמומחה בתחום הניקיון אני מדבר הרבה של ניקוי בעלי החברה ולראות איפה הם גרים ומה הם נוסעים. כמה מבעלי הבתים גרים מיליון דולר לנהוג במכוניות יקרות מאוד, כל מן הרווחים שהם עושים מן ניקוי מסחרית.

עם זה להיות נכון זה אומר שהם עושים הרבה כסף עד לחייב אותך עבור שירותים ומוצרים פשוטים שכל בעל עסק יכול לקנות באינטרנט או מפיץ אספקת ניקוי המקומי. אז אם אתה בעל עסק ורוצה לחסוך כמה דולרים שנצברו הקשיח, תסתכל טוב בכל מצב הניקיון שלך מתחיל לשאול שאלות מיד