התחייבות לאיכות

חברת לאמור בע"מ חרטה על דגלה:

  • מחויבות אישית של מנכ"ל החברה ומנהליה לדרישות ותקני האיכות של החברה.
  • עמידה בדרישות הלקוחות לשביעות רצונם המלאה.
  • עמידה בלוח זמנים לפי דרישת הלקוח.
  • מינימום זמני המתנה למתן שירות.
  • שימוש בציוד, באמצעים ובחומרים מהטובים והמובילים בענף.
  • התחייבות למחירים סבירים ללקוחותינו.
  • ביצוע פעילויות רכישה ומסירת עבודות בקבלנות משנה בצורה מקצועית.
  • טיפול מהיר ואיכותי באירועים חריגים וביצוע פעולות מתקנות בהתאם.
  • ניהול בקרה, פיקוח ומבדקי איכות בחברה.
  • השתלמויות והדרכות מקצועיות לעובדי החברה, לקידום וייעול הרמה המקצועית בחברה.
  • עדכון שוטף של עובדי החברה לגבי התקנים והתקנות המעדכנים מעת לעת.
  • סקרי שביעות רצון תקופתיים לקוחותינו, כמדד לאיכות השירות הניתן ע"י החברה ועובדיה.
  • הנהלת החברה תסקור תקופתית את מדיניות האיכות לצורכי התאמה לדרישות לקוחותיה.

     לאמור בע"מ – שרות ברמה אחרת